Snart är det dags!

Nu har jag intagit min kära grötfrukost, men äppelmos och mjölk. Till det blev det ett stort glass vatten och en apelsin! Nu är det dags för mig att fixa mig lite och packa det sista:D

Mitt projektarbete börjar ta fort det med, nu har jag en plan. De som alla andra hade för 3 månader sen. Men jag är på G nu, hoppas att det går lika bra när jag kommer hem med! Har till och med skrivit loggbok för föra veckan nu på morgonen, någon som är stolt över mig?;P

Nu drar vi folk, vi ska få hela båten att gunga:D


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag kan stolt säga att jag är kompis med dig, vad duktig du är! Båten ska GUNGA! :D

2007-10-29 @ 10:26:43
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0