Söndags morgon

Och jag mår bra, är inte ett dugg avensjuka på alla som var ut igår och mår dåligt idag:D Eller ifs de människorna är kanske inte ens uppe än. Jag är iaf glad över att jag kommer orka göra någon denna söndag!

Jag har sovit skönt iaf, blev lite förvirrad och slog huvudet i väggen några gånger. Men jag vaknade utvilad och det är ju bra.

Idag blir det att packa, för imorgon åker vi:) Vi vet inte riktigt när bilen från falun går än, men båten går kl 17,00. Finns lite att fixa innan dess, måste börja skriva upp allt som måste göras så jag inte glömer något! Okej jag vet negativ där ett tag, men det har sina anledningar. Men nu kommer de bli as skoj:D

Nu måste jag inta min fruskost!


Kommentarer
Postat av: Lina

RIIIIIIIIGA! :D

2007-10-28 @ 11:13:12
URL: http://nel.blogg.se
Postat av: Sarah

Jag hoppas att ni kommer få det jätte skoj :D

2007-10-28 @ 12:58:58
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0