Sotare, poliser och träning.

Idag blev jag nsäta väckt av sotaren, sexigaste yrket? Nej jag lovar han var inte sexig alls. En gammal gubbe som bankar på dörren kl 08,15. Jag springer till dörren ikläd trosor och pjamaströja. Nej det var inte sexigt alls, inte ett dug. Inte jag heller för den delen i den stunden.

Jag pallade mig till skloan iaf, förberäd för att gym pass igen. De tredje för denna vecka, ojoj de börjar ta sig. Jag åkte och hämtade Madde för at thon hade missat bussen och jag mötte 3 polisbilar nästan på rad. Lite läskigt faktist, men de var inte ute efter mig som tur var.

När jag väl kom till skolan för att träna var jag inte alls lika sugen längre. Men jag kämpade på och kom igenom även detta pass. Jag har väldigt ont i mina triseps sen igår, träningsvärk kallas det;P Men det är ju faktist ganska skönt. Nu är jag på väg mot formen! haha eller inte.

Kommentarer
Postat av: Andreas

You go girl!

2007-10-17 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0