Tråkigt

Mitt liv går på lågvarv just nu, allt går allmänt segt och jag vet varken in eller ut. Men perioder kommer och går, bara att se glad ut tills en ny och bättre tid i livet kommer. Eller så kanske man borde jobba lite för det, finns en lite risk i det.

Lekt med Viktor hela morgonen, det var väldigt givande måste jag erkänna. Men nu är det inte lika kul längre, jag är tröööööööt. Jätte tröt och jag har en seg samhällskunskaps lektion framför mig som jag inte alls ser fram emot. Våran kära lärare är SÅÅÅÅ tråkig, hon pratar väldigt sakta och med en och samma tonläge. Ge mig min säng och en varm famn.

image16

Kommentarer
Postat av: Lina

Malin, time to wake up! :D

2007-10-12 @ 12:52:09
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0