Trevlig kväll

Jag var på dop igår, sötare kan man nog inte bli. Jag är jätte glad för min kusins skull
, han är värd att ha det bra och en otoligt söt tjej och liten son har han med:) Det var jätte fint, inte för långdraget utan aldeles utmäkt. Ska fixa kort senare, ska få fler av kusin Sara. Hon är väldigt duktig på att fotografera så jag överlåter det till henne.

Åkte direkt ifrån dopet till lina, vi tog bilen och äte til Ica maxi för att inhadla present och sedan vidare till film och fabel. Efter en lång väntan var vi alla på plats för att köpa godis och hyta film. polisen hade blockead våran väg ut ifrån parkerings platsen men Lina löste de bra efter ett tag haha. Tack för en mysig kväll flickor.

image12

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, det löst hon bra. Och samtidigt smita undan från farbror Polisen. Jag visste att det var hon de var ute efter ^^ MU HA HA

2007-10-07 @ 15:58:32
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0