Upp & ner

Just nu känns allt sådär, är ensam hemma och pluggar tråkig samhällsunskap. Det betyder för mycket tid att tänka. Lina har rätt, jag tänker för mycket (de sa hon om matten men ändå de stämmer på de mesta). Finns jätte myct saker jag borde göra, t ex ta tag i mitt liv. Men just nu har jag inte lust med något.

Jag har iaf tränat idag, kändes fruktansvärt segt men jag gjorde det. Ganska glad när jag väl var klar, har iaf klarat av två pass denna vecka. Nu är det bara 2-3 kvar, men de kommer ordna sig fint. Kämpa på, vi ska bli biffar;P Eller inte.

Nu har jag fått sällskap katten iaf, min älskade plutt. Men han gillar inte att jag konsentrerad mig mer på datorn är honom;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0