Uppe med tuppen

Jag vaknade före 8 idag, börjar nästan bli tradition;P
Men jag låg kvar ett tag, lyssnade på musik och läste en bok. Var faktist skönt.
Nu har jag en ny dag framför mig, förhoppningsviss kommer det hända en del.
Nu ska jag äta frukost med mamma och pappa:) Sen ska jag nog åka till den stora staden Falun.
Kommer säkert hinna städa eller plugga lite innan jag åker in till staden med. De vissar sig när mitt sällskap vaknar och är redo för att ta sig in till staden.

Jag ska försöka vara duktig idag, kommer säkert inte gå så bra men är värt ett försök. Kanske ska börja fundera på vad jag ska ha med mig och på mig när det bär av till Riga med. Kan ju vara smart att ha något med sig faktist. Två kvällar med party, en dag i riga och väldigt lite sömn haha. Kommer blir skoj, det blir vad man gör det till!

Ha en underbar dag nu:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0