Utgång

Jag börjar bli riktigt laddad nu:D Lina kommer hem om ca en timme, och jag lovar att jag redan har anlänt till henne då. Jag är på G och jag vill komma igång, lite god dricka i kroppen så mår man toppen;D Skoj vi ska ha det ikväll gumman. Nu har vi laddat upp ordentligt med dricka med, precis de vi vill ha och inte panik i sista stunden så man får lov att dricka de som finns. Kan ju hoppas att de är lite folk ute också, alla ska ju på harrys, men vilka är inte för små för det då? haha Men vi är duktiga på att ha skoj ändå:D

image19

Galna, sexiga tjejer på G!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för en toppen kväll Malin :D

2007-10-15 @ 09:37:17
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0