Beslutsångest, problem, svårt att välja, äsch kalla det vad du vill.

Jag har lite beslutsångest kan man nog kalla det, eller ifs inte beslutsångest. Mitt problem är iaf: Jag har sytt upp en balklänning i Thailand, klar blå eller hur man ska förklara färgen med öppen rygg. Banden går i ett stort kors över skulderbladen och det är lite glitter på de. Ska köpa till en underkjol så det blir stor och plufsig (kanske ett eget ord men det låg bra i munen;P)

Den klänningen jag hade på 9:ans bal är fantastisk, jag är helt såld till den klänningen. Den sitter perfekt, så perfekt så det finns inte, jag kommer aldig i hela mitt liv hitta en klänning som sitter så perfekt utan att någon har sitt den efter mig. Den är ljusrosa, en sjukt snygg rosa, ihopdraget i midjan med ett tunnare tyg med pärlor på. Åh herre gid vad jag älskar den klänning, kanske inte låter så snyggt men jag älskar den.

Jag har två klänningar, en som jag är storm förälskad i och en ny, uppsyd efter mig och ny. Förhoppningsviss inte så många som kommer ha en liknande. Kan jag verkligen överge den klänningen och ta den gamla? Den är tubtop, hur många kommer inte ha det? Får dåligt samvete bara jag tänker på saken. Men kanske blir jag mer försälskad i den nya klänningen när alla tillbehöv är fixade. Känndes bättre med underkjolen när jag testade sist, och en riktig BH kanske.

Kommentarer
Postat av: Karin

Söt du är! Men det där kallar jag lyxproblem, båda klänningarna är supersnygga! :D

2008-04-06 @ 21:36:24
URL: http://superbrajuh.blogg.se
Postat av: Sarah

Eftersom jag bara har sett den ena samt att jag personligen inte är så förtjust i rosa, tycker jag att du ska ta den blå från Thailand ;)

2008-04-07 @ 17:12:51
URL: http://sarahsompellas.blogg.se
Postat av: Em

Malin, jag gillar din rosa :) den är hur fin som helst..! även om jag inte vet hur den blå ser ut så röstar jag på den rosa :)

2008-04-08 @ 03:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0