Dagens händelse

Jag och älsklingen tog en tur till den stora staden Falun. Vi skulle tvätta bilen och köpa tuggumi, mums. B sa att det skulle gå jätte fort (jag skulle plugga och ville inte hänga med), vi satt oss i bilen och styrde mot Falu stad. Först var det en gammal gubbe som inte hade en aning om hur han skulle göra med biltvätten, herre gud vad B blev irreterad. Efter honom stod det en tant och sen vi. Det tog minst 30 min för gubben att bli klar, eller kanske till och med 40 min. Vi väntade, väntade och väntade, B var jätte sur där ett tag men oj vad mysigt det var i biltvätten:D Jag har aldrig suttit i en bil som ståt i en biltvätt, mysigt. Det var verkligen dagens händelse, okej jag bor i Enviken, det händer inte så mycket där;P haha. Myspys med älsklingen och biltvätten:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0