Det blir inte mycket gjort.

Mina planer på att plugga en massa samt städa mitt rum från topp till tå gick inte riktigt som tänkt. Mina svårigheter att vara hemma utan att ha något att göra blir ÄNNU större när jag inte har tränat på allt för länge, jag klättrar ju för tusan i gardinerna. Har även dargit på mig stora problem att sova själv, det betyder att vara hemma och göra nytta inte funkar så bra. 

Fredagskvällen som jag skulle spendera hemma med mor och far, städa mitt rum och vara duktig slutade i Björnars lägenhet men Karin som sällskap! Vi var faktist duktiga och pluggade lite, mer än vad jag skulle ha gjort om jag varit hemma. Efter ettt tag åkte vi och köpte mera gott att tugga på och hämtade upp Anders som skulle leka med min älskling när han hade slutat jobba. Det blev en trevlig kväll som slutade i sängen vid 00,00, helt död var jag. Kan det vara för att vi pluggade så flitigt? haha. 

 Lördag åkte jag hem vid två tiden, tro det eller ej jag var ute och sprang sedan lite styrka när jag kom in. Efter min duktiga timme var det dags att göra sig i ordning inför kvällen. Det tog tid jag lovar, locka håret är inget för mig. Det tog fan 3 timmar att göra sig i ordning för en kväll och inte blev det bra för det inte. Helt ovärt, kanske. Kvällen hos Elin var iaf helt lagomt, jätte trevligt hade vi. På krogen var det otroligt mycket folk, helt sjukt. Inte så värt roligt, men vad gör man inte för folket?

Dagen kommer bestå av en hel del "ligga i soffan". Lite tröt efter gårdagen, men hör och häpnad jag drack bara typ tre drinkar. Alltså var inte Malin full, det börjar nämligen blir en tradition. Ska ta och skärpa till mig lite och börja ta tag i livet igen! Ska åka hem till älsklingen om ett tag, min bror ska skruva upp lite saker i lägenheten. Min älskling jobbar till 6 ikväll så jag får hitta på något skoj att göra, ut och gå? Plugga lite kanske? Det vissar sig, mysigt att få sällskap i sägen i natt iaf! LÄNGTAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0