Ett tag sedan...

Det var ett tag sen jag skrev nu, har varit lite fullt upp, inte varit hemma på länge. Björnar har nu flyttat in i lägenheten, kommer nog bli jätte fint när allt är på plats. Men ännu snyggare om jag någon dag i våra liv flyttar inte och får köpa möbler, tavlor, speglar, blommor och allt som bara en tjej vill ha:D Haha galen? ja kanske en aning.

Idag hoppade jag över träningen, jag höll på att frysa ihjäl igår kväll. De är så snåla att de inte sätter på värmen på planen, idioter. Planen var helt vit, och JÄTTE blöt. Där låg jag och rullade runt blev pissblöt i börjar av träningen och skulle vara så i över en timme till, hur kul var det? Så nu har jag ont i halsen och huvudet. Varför i hela friden spelar man fotboll? Och varför är man målvakt? Fotboll ska spelas på sommaren annars är det inte kul. Hur som helst så börjar jag inte förens 11,00 om jag inte har fel, kanske borde kolla det.

Vi har iaf bara en lektion, skönt. Ska ner på stan och köpa sulorna till mina nya fotbollskor som jag var och fixade igår. Sen blir det rakavägen hem, till Lisa och prova kläder:D. Måste ha något tills ikväll och även till kryssning, lite smått panik snart kanske. Efter det blir det träning (?), klassfest och sedan student kickoff.

Imorgon fredag blir det skolan ett tag, hem och sova lite, plugga och sen jobba natten. Lördag morgon ska jag sova, till kanske 2-4 beror på hur länge jag pallar. På kvällen blir det middag, pappsen fyller gammal. Söndag blir det STUDENTKRYSSING! vadå skoj? Någon stans där imellan ska jag försöka hinna packa också.

Nu måste jag kolla när jag börjar och hoppa i duschen...

Kommentarer
Postat av: jcoke

Ja varför i helvete spelar man fotboll? Helt obegripligt....

2008-04-10 @ 13:23:31
URL: http://jcoke.blogg.se
Postat av: Karin

Och någon gång mitt i allt det där ska du hinna träffa mig! ;D

2008-04-10 @ 16:36:50
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0