Fredag och sol!

Idag är det fredag, en härlig fredag? Jag tog aldrig bort min smink igår kväll, jätte dåligt jag vet. Så nu har jag smink runt hela ögonen, det blir min första utmaning idag. Sedan blir det att duscha, göra något åt håret, äta, leta kläder och förhoppningsviss hinner det bli nog varmt för att jag ska våga mig ut i solen innan det bärav till skolan. Det var inte riktigt lika varmt igår ute i solan som det var i Thailand, ligger en poäng i det men man blir lite bortskämd. En lite stund i solen skulle vara toppen iaf.

Idag börjar jag 11,45, svenska B och några ska göra svenska talet. Jag ska bara slappna av och lyssna, jätte skönt att ha det gjort. Efter det är det ett hål på kanske 1 timme eller så, njuta av solen? Sista lektionen blir samhällskunskap, det är verkligen en kurs som jag hata nu för tiden. Våran lärare gör allt jätte jobbigt, det enda vi gör är att skriva av OH och han bara står och tar det lungt. Dumma dumma lärare det finns;P

Jag tror att jag åker hem efter det, ta det lite lungt. I morgon ska jag jobba, går på 21,00 och av 07,00 på söndag morgon. Så i helgen blir det mest att sova och jobba, ska in och kolla på Anders när han spelar U-lags matchen i morgon och sen ska jag sova i någon timme innan jag åker till jobbet. Men hallå, det är ju pengar iaf. Det kan behövas nu, för jag har hittat en jacka jag vill ha, 1500 kr tack. Studiebidraget räcker inte riktigt till alla gånger, och så behöver jag minst två par nya jätte snygga skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0