Godmorgon världen

Jag håller på och somnar, sova, ge mig en säng, snälla gud. Jag har iaf sovit två timmar sedan jag kom hem, drömde ifs hela tiden. Men vem har sagt att man inte kan palla att vara ute och dricka en kväll, jobba nästa natt, sova en natt och sen vara på studentkryssing och vara stupfull nästa natt? Haha gud borde hata mig.

Men jobba är bra, dock inte när skolan blir lidande för det. De ringde idag och gav mig en till natt, så nu blir det iaf 2 nätter i April med, ganska skönt med lite pengar iaf. Måste komma ihåg anställningsbeviset ikväll när jag åker med. Ska försöka få iväg det till rätt människa.

Någon mer än jag som längtar till studentkryssingen eller? Förstå vad skoj det kommer att blir, det är studenten snart, jätte snart är det studenten... Skolan är slut och framtiden ligger utanför dörren, läskigt. Men otroligt skoj:D Borde gå in och anmäla mig till högskolan nu, borde även packa lite inför kryssingen redan nu, borde absolut skriva mitt tal och fixa grejer inför jobbet. Gör jag något av det? Nej just det jag roar mig;P. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0