Godmorgon

Jag lyckades somna själv igår, min älskling jobbade natt. Han kom alltså hem för ca 2 timmar sedan, jag vaknade en stund efter att han kom hem och kollade på klockan. Jag trodde klockan var 08,45 jag skulle upp 09,30  och nu när jag vaknade var den inte ens 08,00. Jag borde ha drömmt, för jag hade även fått ett sms igår kväll det såg jag inte när jag "kollade" på klockan. hur som helst så var msmet från B, stod typ såhär "glöm inte bort att väcka mig innan du åker i morgon" Är han galen? Jag börjar 11,00 åker 10,30, han måste tro att jag började 13,00. Ofta han bara ska sova i 4½ timme, nej det går jag inte med på. Jag får ställa hans mobil på iaf 13,00, annars kommer jag ha en död pojkvän inom snar framtid.

Hur som helst så är jag uppe, uppe med tuppen, nästan iaf. Jag tror B:s mamma skulle komma förbi runt 10,30 och hämta bilen, tror ni jag hinner ut och gå en stund före? Hur mycket skulle inte det vara? Eller ska jag roa mig med gitar hero?

Någon som visste att jag är kung på gitar hero föresten? Jag klarade av sista bossen igår! Jag vet, jag har klarat av hela alltihopa. Eller och det vara bara den lättaste men ändå. Nu ska jag gå upp en nivå, kommer så dö hela tiden.

Nu kom posten, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0