Godmorgon?

Sitter och äter frukost, har inte betsämmt mig om jag borde vara stressad eller inte. Idag är det den stora dagen, nationelltprov i svenska B. Hur länge har det inte pratas om denna dag? Mitt mål är att komma ihåg häftet och vara vid rätt sal vid rätt tid. Sen får vi se hur det går.

Måste gratulera mig bror med, grattis! Han fyller hela 21 år idag, du börjar bli stor bror! Apropå bror så ska han flytta snart, JAG BLIR ENSAMT BARN I HUSET! vet faktist inte om jag ska skratta eller gråta. Men lägenheten är fin och jag tror det kommer bli toppen bra!

Kommentarer
Postat av: Maria

ja grät när min bror flyttade, men det var nog mest för att han inte berättade det innan han hade flyttat. och det gjorde han när jag var utomlands. han visste nog vad jag skulle tycka om det, haha.

2008-04-25 @ 06:58:24
URL: http://majiaanyberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0