Hur kan man älska något på samma gång som man hatat det?

Jag älskar verkligen att gå i skolan, jag tycker att det är jätte roligt och jag trivs med livet som student. Och ännu roligare tror jag att det kommer bli när man pluggar vidare. Men ändå hatar jag att plugga, de senaste månaderna har det varit pest och pina att ta upp bökerna. Jag har gjort prov som ja kommer att ångra resten av mitt liv att jag inte pluggade mer till. Men ändå pluggar jag inte till nästa, helt sjukt.

Jag är sjuk till på köpet, mår jätte illa hela tiden, så fort jag äter något vill jag bara spy upp allt. Kan inte spy (eller jo kan ju stoppa fingrarna i halsen så spyr jag men inte natuligt) men mår verkligen as illa hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Mr. Eckers

Hej!

Svara på dagens fråga

http://vastertorp.blogg.se/1207055771_april_april.html

Tack för din medverkan och ha en trevlig dag.

Mvh

Mr. Eckers

2008-04-01 @ 15:51:38
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0