Jag älskar dig!

          
Världens nu underbaraste människa, jag uppskattar dig för lite älskling. Kanske börjar jag redan ta dig för givet, jag älskar dig och jag hoppas att vi kommer forsätta upptäcka världen tillsammans!



Hittade även en bild på de här två godingarna! Ni är helt underbara ni två med. Karin du är en helt underbar människa, du har ställt upp för mig till 100% på sistondet. Du har fått mig på rätt väg många gånger. Och Elin, om det inte vore för dina vetiga ord vet jag inte om jag hade tagit mig samma och reparerat ett av mina största misstag i livet! Ni betyder flickor!

Kommentarer
Postat av: elin

Go girl :) Du ska veta att jag uppskattar dig oxå!!

2008-04-02 @ 14:40:28
Postat av: Karin

Jag ställer upp för dig eftersom att dte är det kompisar är till för, knäppis! Ses vi snart?

2008-04-02 @ 20:02:02
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0