Jag förstår inte....

Det enda man gör om dagarna är att kollar/köper på nya saker man vill ha, kläder skor, väskor, jackor ja man kan forsätta hur länge som helst. Men ändå har man inget att ha på sig när man ska utanför dörren, det är hel mysko igentligen. Jag har kutat 73 varv runt huset för att hitta ett par skor, hittade jag några? Nej precis inga som passar, inte ett enda par. Är det kanske där problemet ligger, inget passar till det man redan valt. För nog hittade jag ett antal skor, men inga som passar till det jag har på mig eller några som jag har lust att ha. Har tillochmed hunnit laga mina jeans, okej inte lagat de som duktiga människor skulle ha gjort, men de är inte trasiga iaf;P haha.

Idag har jag prov, tänkte att den här gånger ska jag plugga och göra ett bra prov. Någon som är förvånad om jag säger att jag inte pluggat alls? Nej jag förståg väl det, det är också ett problem jag har, att jag aldrig gör saker i tid. Det spelar ingen roll vad det handlar om, klä på mig i tid, gå och dusch i tid, börja åka i tid. Inget funkar i min hjärna, jag kommer inte särskillt ofta för sent, men gud vad jag får stressa. JÄMT.....

Nu blir det skola för mig, har provet klockan 14,00. Håll en tumme för mig!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag håller alla tummar och tår för dig Wikberg.

2008-04-28 @ 12:47:14
URL: http://pellassarah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0