Jag lever och Anders är fortfarande bäst.

Rubriken igår var jag tvungen att ha, Anders tvingade mig.... hur som helt lever jag, natten gick bra, jag fick köra hela natten. Hade glömt körkortet hemma men det gick ju fint ändå. Jätte skön bil att köra iaf och så går timmarna fortare när man är ute än inne.

Kom hem och la mig i sängen, mums vad skönt jag sov. Tills en viss Karin ringer och väcker mig strax före 11, herre gud, här har man jobbat hela natten och så ringer hon och väcker mig. Fy på dig tönt....

Nu ska jag och Anders åka till borlänge och kolla på Brage, ska bli riktigt trevligt. Men nu måste jag gå, pojkvän tjatar om det ena och det andra;P haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0