Jag mår illa som en gorilla

Har just fått i min lite mat, äta går bra men efteråt mår jag illa som fan. Men vad gör man inte för världen? Pappa köpte nå grejs som skulle ta bort luft i magen och jag tror fan att det funkade. Drack lite när jag vaknade och det blev lite bättre. Nu är det dock lika illa igen, men hej det var ju bättre en stund iaf.

Jag har ringt till jobbet, hon hade inga sheman än och så fick jag numret till en annan tant jag skulle prata lön med. Så nu ska jag få hem något papper som ska fyllas i så allt blir rätt.

Har även fixat bilderna till eng, var svårt att välja ut några, blev int så många men det får duga. Måste kolla upp när nästa omprovstillfälle är, så som det känns nu blir det knappast någon skola i morgon. Typiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0