Jag tänkte bli seriös

Under kryssingen kom vi på mängder med bra ideér, som att ringa till vår tränare och säga att vi är seriösa med fotbollen men ännu mer seiösa med att dricka alkohol. När jag och Elin satt och åt pizza idag kom jag på att jag ska bli seriös med pluggandet. Jag tror mina planer går i krach!

Just nu vill jag vara sluta med fotbollen, vara hemma hela nästa helt och inte göra ett skit och jag vill absolut inte plugga just nu. Jag ligger efter SÅÅÅ efter i skolan, har inte pluggat sedan före Thailand, och jag lovar jag var på G då. Duktig jag var. Just nu vill jag sluta skolan, bara gå och lägga mig. Men talet måste vara klart idag, och det måste vara fruktansvärt bra. Anledningen till att jag inte gjort klart det redan är att mina anteckningar är borta, troligtviss i skolan, kul? Nej inte ett dug, jag hade iaf halva talet klart.

Kommentarer
Postat av: elin

jag hejar på dig Malin! :)

2008-04-15 @ 19:37:17
Postat av: Sofia

Malin. Du e grym. jag hejar också på dig :D

2008-04-15 @ 22:09:22
URL: http://www.nogg.se/sofialundborg
Postat av: Sarah

Jag kan inte annat än att lyfta på hatten. Tack för en sjukt rolig upplevelse

2008-04-15 @ 23:00:18
URL: http://sarahsompellas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0