Konstig.

Jag känner mig inte jätte pigg, lite ont i huvudet och magen. Kan bero på konstiga mattider idag och simningen. Inte alls bra, tänket att jag skulle ut och springa snart, får se hur det går. Jag vill känna mig pigg och sugen, inte konstig och opepp. Min älskling har åkt på träninge, när vi tränat klart blir det dusch och matlagning. Blir ännu en natt själv i den stora sängen. Var lite läskigt, första natten jag sov själv i lägenheten.

I morgon är det nationella prov i svenska B, var och köpte lite frukt och godis nyss. Det kan faktist behövas. Känner mig inte jätte pepp på uppgiften och så har jag inte ens letat på fakta till sista uppgiften på träningsläran. Dåligt, mycket dåligt eftersom den ska in på torsdag. Jag orkar inte stressa och känna mig dålig, någon som vill göra den åt mig?

dessa dagar vill man inte ha läxor eller bo i lägenhet och fråga mig inte varför jag inte åke hem istället. Det är långt hem, jätte långt. Har förresten varit och klippt mig idag, är inte lika nöjd som jag brukar vara. Men det ordnar sig, allt blir bra med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0