Planlös morgon

Tappade bort min mobilladdare igår, hade inge batteri alls i mobilen. Jag var inte alls arg eller irreterad, nej nej. Hur som helst hittade mamma den innan hon åkte till jobbet, laddade den och la in det till mig så att klockan ringde, snäll mamma!

Nu på morgonen går jag bara runt planlöst och letar saker, har ingen aning om vad jag letar efter men letar gör jag. Ska ha träningskläder på mig(tror jag har fått på mig allt, förutom mina fotbollsskor, de är borta. Tror jag behöver mammas hjälp igen!), kläder till skolan ska i träningsväskan + allt som måste med för att kunna öra sig i ordning efter, badkläder ska i en annan väska (ett lite problem är att jag glömde de hos B), och så alla boker och annat man måste ha för att överleva en dag i skolan!

Det är helt enkelt bäst jag sätter igång, fotbollsträning väntar 08,30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0