SJUK

Kan ju inte påstå att det bli bättre. Blev bara sämre och sämre igår, kommer väl ligga i en vecka jag med.Resten av familjen var liggande i en vecka. Jätte mysko sjukdom iaf, magen bara bubblar, jätte mycket luft i den, mår illa hela tiden men är ändå "hungrig" men när jag äter mår jag 72 gånger mer illa. Inge feber eller så, utan bara slut och matt i kroppen. Konstigt det där med sjukdomar.

Idag måste jag ta och plugga lite, prov imorgon, tror inte jag kommer kunna gå till skolan men annars måste jag vänta typ en månad innan jag får göra provet. Det var nämligen omprovstillfälle i måndags, lyckat. Ska berätta om thailand på eng med. Måste välja ut lite bilder till det. Sen ska jag ringa till jobbet och höra om hon har något shema för sommaren och hur det blir med lönen för det jag jobbade förra veckan.

Men nu ska jag sjukanmäla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0