Spontant sådär.

Jag och mamma följd med min bror in till stan för att gå på systemet och kolla in lägenheten som snart blir hans. Sedan drog jag och mamma till plantage och träffade min moster med kusin. Kollade runt lite där och myste, åkte sen ner på stan och tog en fika. Var in på hemtext igen, kanske inte medelat att jag var där i början i veckan med, men herre gud det är ju halva priset på allt! Idag köpte jag gardiner till köket och en lampa. V var även förbi ÖB och kollade lite, jag köpte en lite möbel att ha i badrummet, (alltid velat haft en sådan) och lite saker till köket. Förra gången jag var på hemtext köpte jag massa handukar, lakan och sånt smått och gott. Ingen kunde väl tänka sig att det kan vara så kul när killen flyttar;P haha.

Kan ta kort på allt sen, nu när jag fått tillbaka min mobil. Även mina skor jag har köpt på sistondet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0