Tänk lite på mig.

När ni går och lägger er i natt, kan in lite skicka en lite tanke till mig då? Tyck lite synd om mig iaf. Jag börjar klockan 21,00 ikväll och går av 07,00. Det är ganska ljust ute nu iaf, lite så jätte många mörka timmar. Det kan ifs vara rätt så skönt, men å andra sidan är det inte mörkt när jag får sova heller. Och jag vill sova hos min älskling, tror ni jag får det? Vi har inga gardiner eller rullgardiner i längeheten än så det är super ljust verkligen, men mamma har letat på sakerna vi fick p flygget, så nu blir det lite mörkt iaf. Jag vill sova där även om det blir jätte ljust, för jag älskar honom och kommer sakna honom som en idiot på kryssingen, och det är inte bra för hälsan har jag hört.

Ska äta lite nu, min sista riktiga måltid tills i morgon vid 4-5 tiden kanske. Vi är inte skapta för att vara uppe hela nätterna okej? Jag har jätte svårt att vara hur mycket jag ska äta, vi har ju inga bestämmda raster heller så det blir jätte konstigt i magen. Men har iaf youghurt och flingor, en smörgås, banan och så får vi se om jag hitter något mer att ta med. Någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: Karin

Soppa, typ varma koppen eller så:D

2008-04-11 @ 23:14:18
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0