VÅR, du gör mig lycklig

VÅREN är här, det är nästan så att jag vågar tro på det! Men inte helt, jag bered på att det kommer snö igen, men snälla GUD låt vintern vara över och ge oss VÅR för alltid!

Jag är lycklig, jag bli lycklig. Du gör mig lyckling älskling, du gör mig lika lycklig som solen. Jag älskar vädret och jag älskar dig, din närhet gör mig galen, galen i dig.

Jag var nyss ute och sprang, jag vet jag Malin Wikberg var ute och sprang IGEN. Någon som tror mig? Och vet ni vad det bästa är? Jag lever fortfarande haha. Det var skönt, otroligt skönt, gick hem igen och satt mig utanför porten och solade i den härligt värmande solen. ÅHH vad jag mådde bra. Min älskling leker med Jocke så jag är själv, det betyder att jag kunde sitta och glassa i solen hur länge jag ville. Och nu ska jag träna lite styrka, som Karin sa " det kan behövas lite muskler på det här" haha du är söt, nästan för söt.

Min älskling, min söta älskling, om jag skulle få för din mamma skulle jag bestämt äta upp dig, utan tvekan. Tyvärr var din mamma väldigt hård på den puknten, jag fick absolut inte ta en tugga ens, lite snålt tycker jag. Men du älskling, jag älskar dig, på riktigt faktist. Du är nästan för söt, det borde vara förbjudet att vara så söt som dig, det borde vara förbjudet att göra mig så här lycklig!

Kommentarer
Postat av: Karin

Woooha- lite muskler o sen går resten av bara farten! Och hey, ät inte på B, då blir han söndrig ju!

2008-04-21 @ 22:39:35
URL: http://superbrajuh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0