Vill sova hela natten.

Ofta jag skulle få sova inatt, har legat vaken största delen av natten. Mått så fruktansvärt illa, drömmt jätte mycket och varit helt borta. Jag hatar nätter när man är sjuk. Men nu är det dag igen, det innebär att det känns lite bättre, ska försöka få i mig lite mat snart.

På lördag är det högskoleprov, vad gör man om man är sjuk då också? Ska jag ringa och meddela det eller bara inte dyka upp? På söndag drar Karn iväg till skolan, och jag hinner inte träffa henne före:( Ledsen flicka. Nästa helt är det student kryssning på söndagen, lördagen fyller pappa år och fredag-lördag vill de att jag ska jobba. Jag har inte bestämmt mig än, de ska ringa i eftermiddag. Är det någon som vet när vi åker på styudentkryssningen, en tid alltså? Jag hoppas för allt i världen att det inte är den helgen Björnar får flytta in, hur ska jag hinna med det? Kommer helt enkelt inte hinna med det, men ska jag inte ens få vara med när min älskling flyttar in? Jätte elakt isf.

Kommentarer
Postat av: Lina

Bussen går 12.15

2008-04-03 @ 14:58:48
URL: http://nel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0