Återhämtning

Jag har ännu inte återhämta mig efter slitet på jobbet i sju nätter. Fattar inte varför det ska ta så lång tid att bli människa. Men nu är jag tröt på min orklösa kropp och den ständiga huvudvärken. Jag har en hel del saker som ska göras idag som inte har gjorts den senaste veckan.

Tidsplanen jag har att anpassa mig efter är att jag ska infinna mig i Borlänge på Läkarhuset 14,30. Innan dess ska jag ha städat och gjort det fint här hemma, fixat mig själv, fikat hos Karin, hämtat min mobil och inhandlat en del saker i Borlänge. Sen åker jag och Elina till Falu stad, lämnar av henne där sen blir det stor handling på ICA maxi inför i morgon. När jag väl kommer hem är det bara att börja förbereda maten som ska göras.

Dagen kommer säkert gå jätte bra, mitt problem är väl att anpassa mig till tider. Förstår inte att det ska kunna vara så svårt. Pappa är iaf jätte duktig idag, han klipper gräsmattan i hopp om att det ska bli fint väder i morgon så vi kan vara ute! Jag hoppas för allt jag är värld att vi ska kunna äta ute iaf, skulle bli så mycket enklare då.

Nej nu ska jag sätta igång med allt som ska göras, puss och hej leverståhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0