Det blir bättre

Nu är jag på lite bättre humör, kvällen börjar gå mot sitt slut och jag är i en fixar stund. Har sovit bort hela eftermiddagen kan man nog säga. Men förmiddagen spenderade jag på kupolen med Karin, jätte tröt men vi fick iaf de viktigaste uträttat! Träffade även på faster! Super skoj, inte varje dag men träffar henne på kupolen haha. Jag och Karin sprang runt där halvt bortkommna men konstigt nog fick vi med lite hem.

Nu ska jag ta och städa lite mer, förbereda mig inför jobbet. Den här veckan kommer gå super fort, hoppas jag iaf. Redan packat väskan tills jag ska hem till R på lördag morgon efter jobbet, evighet för er, jätte nära för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0