Det blir bättre med tiden!

Gårdgen var ingen trevlig dag, men som sagt det blir alltid bättre med tiden eller hur? Vaknade runt 10, låg kvar och önskade att någons armar skulle komma och linda sig runt min kropp. Men icke, sån tur hade jag inte idag. Utan fick inse faktum och ta mig hur min stora varma säng och gå upp. Så här sitter jag i min ensam het och målarnaglarna och skriver blogg, vilket liv jag har... Nej jag är på rätt bra humör trotsallt, lite små grinig men så får tjejer vara en vecka i månaden, det är okej.

Jag ska iaf ta och fixa i ordning mig snart och sedan dra till stan för att fixa lite saker och sedan ta en fika. Försöka göra denna dag till en bra dag, men det blir alltid lite svårare när vädret ser ut som det gör. Och inte får jag glädja mig med att shoppa underbart höst mode heller. Jag älskar verkligen den lilla som har kommit ut nu i höst, skit vilken underbar färg! Men jag får ta på mig något gammalt och se glad ut ändå! Det är ju faktist bara 31 dagar kvar innan jag åker. Om en månad sitter jag på flyget mot nya äventyr!


Saknar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0