En dag med en stor utmaning

Jag har börjat ringa mina samtal som måste ringas idag, otur för mig att alla bara skickar vidare en nu när det är sommar. Nej men Hey allt kan ju inte gå som man tänkte sig. Har iaf ringt till vårdcentralen och de ska ringa vid 08,30. Resten av dagen kommer iaf se ut ungefär såhär: Ska ta och åka till stan efter att jag gjort mit i ordning och så. Till ICA maxi för att se om de har något att erbjuda, vidare ner på stan för att inhandla allt mellan himmel och jord som ska med till Indien ifrån Apoteket. Sedan till A-boda för att ta en fika med Karin, kaffe till mig tack! Efter det ska jag till Borlänge för att lämna in min mobil ännu en gång, men hallå det är mitt liv, jag älskar att lämna in min trasiga mobil (var inte ett dugg seriös). Sen visar det sig om jag orkar hålla ögonen öppna längre, om jag gör det blir det nog lite fler saker som blir uträttade!

Min utmaning idag blir alltså att vara vaken!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en trevlig tisdag :)

2008-08-05 @ 08:01:54
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Du lyckades bra med att hålla dig vaken och det var tur det! Och tacktacktack för att du visade din fina nuna i mina trakter! :D

2008-08-05 @ 18:53:33
URL: http://superbrajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0