Fy sjutton vad kallt

Jag fryser ihjäl! När kollade ut blev jag jätte glad för att solen visade sig men jäklar vad kallt det är. Jag har linne, fliströja, tjock morgonrock, pjamasbyxor, mjuskisbyxor och tofflor på mig och ändå fryser jag som en gris. Någon som är sjuk kanske? Nej aldig, varför erkänna något sånt?

Dagens plan är som sådan, fixa lite saker här hemma, få en mobil av min bror som han lånat av Petras far Per. Sedan åker jag till stan för att försöka inhandla ännu mer saker inför Indien. Ska försöka få fart på inställningarna till kameran innan jag åker med. Sedan är det bara hem och göra sig i ordning och iväg till Linas firande av sin födelsedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0