IKEA

Idag har Karin och jag varit på IKEA. Vi var till och med där förre uppningsdags, var en trevlig lite tripp. Vi var även väldigt snabba, helt sjukt hur fort allt gick även om vi knappt tar oss fram. Jag kom ut med en stor tavla till mitt rum, lite små korgar och en ram.

Vi var även på stan en stund, hittade massor av snygg stövlar som skulle vara super snygga till hösten. Men hey jag är inte hemma i höst så min fötter kommer inte få bära ett par snygga stövlar. Kommer inte behöva något inför hösten för jag åker om bara två veckor, eller sanningen är att jag är i Indien om två veckor.

Har även pratat med vårdcentralen idag, läkaren kommer ringa upp mig i morgon se om vi kan få någon ordning på min dumma dumma smärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0