Ingen nytta här inte!

Ännu en gång har jag tråkigt, eller inte tråkigt jag kan bara inte bestämma mig för vad jag ska göra. Något tråkigt som jag måste göra eller något roligt som jag inte borde göra. Mitt rum står fortfarande och ser ut som ett bombnerslag men hey vem sjutton orkar göra något åt saken? Inte jag iaf, men har varit snätt och plockat ut diskmaskinen, bra Malin duktig du är! Och som sagt, nu vet jag inte vad jag ska göra. Träna skulle också vara ett bra altenativ, har inte rört på mig på FÖR länge. Raka benen skulle också behövas, men är ju ingen som ska ta på de. Nej blir väl ännu en dag utan att jag uträttat något nyttigt förstår jag, men hey trivs rätt bra med att vara lat och bortskämd.

Nej jag saknar Karin, vi måste göra världen osäker så att det händer något någon gång. Nu fick jag sms av Mr hemlig;P

Kommentarer
Postat av: Karin

Vart håller du hus kvinna? DU borde vara här nuu!

2008-08-10 @ 09:51:25
URL: http://superbrajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0