Jag har fått för mig att jag är duktig

Jag har fått för mig att jag är duktig, har samlat ihop 60 timmar den här veckan. På tok för lite sömn och en massa saker som inte blivit gjorda. Har bara 10 timmar kvar nu, 10 ynka timmar. Ja det är faktist så det känns efter att ha jobbat 6 nätter irad, 60 timmar, bara 10 timmar kvar. Men hey hur mycket pengar får jag inte för det? Pengar är bra att ha eller hur? Jag är glad att hag tog åt mig de här nätterna, glad att jag verkligen kommer klara av att jobba så pass mycket. Men kan lova att det inte kommer hända många gånger till. Kommer vara sur och grinig hela veckan för att jag inte kan sova på nätterna men va fan det tar jag på tisdag. Det jobba blir i morgon, jobbat 10 timmar och sova typ 3 sen vara vaken tills kvällen. Men troligtviss kommer jag inte kunna sova mer än några timmar och det betyder att jag kommer vara typ död på tisdag.

Jag har precis börjat fatta att jag åker om 22 dagar, 22 dagar är inte alls lång tid. Har betalat resan så det finns ingen återvändo. Om 22 dagar är jag på andra sidan jorden, herre min gud

Kommentarer
Postat av: Karin

22 dagar kan vara lång tid. Det beror lixom lite granna på. Fast i det här fallet tycker Jag att 22 dagar är den kortaste tiden i hela världen! Och förresten- skaffa fram din telefon så man får fatt i dig!

2008-08-17 @ 18:47:11
URL: http://superbrajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0