Jag Malin Wikberg!

Jag Malin Wikberg håller ännu en gång på och tvättar. Denna gång blev det mina sängkläder för att jag tycker jag är värld att sova i nya sängkläder när jag har jobbat natt. Om jag inte får sova på nätterna kan jag väl åtminstondet få nya sängkläder eller hur? Och jag har tur så kan de få hänga ute eftersom det är uppehåll och blåser mycket kan det inte ta lång tid innan de är torra och fina! Nästan helt perfekt.

Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa upp ifrån vårdcentralen så jag kan få fler tableter. De har faktist funkat mycket bra (hatar tableter och tror inte på att de är bra för kroppen), smärtan är för det mesta borta och det är något otroligt skönt. Fast nu har jag ännu mer ångest för den dagen den kommer tillbaka. Otur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0