jobb,jobb och åter jobb

Att jobba natt är jobbigare än vad jag någonsin kunde tänka mig, visst det är bra pengar för att jobba så lite som man gör. Men skit vad det sliter på kroppen. Jag har jobbat 4 nätter i rad nu, har en kvar. Skulle ha jobbat fyra men blev inringd i onsdags. Och jag är tröt, tröt som tusan, kroppen hänger inte med och huvudet har stängt av. Jag längtar så ohygligt mycket efter att få gå och lägga mig när det börjar bli mörkt. Bara få sova de där otroligt viktiga timmarna mellan 12-3. Gud, jag skulle kunna göra vad som helst för att få sova just nu, man blir inte riktigt en människa även om man sover rätt mycket på dagarna. Men hey se det posetivt, en natt kvar sen är sängen min. Å gud vad jag saknar min egen säng förresten. Helt klart värt att sova borta nu när livet ser ur som det gör men hey vad min säng är underbar.

Nej nu ska jag äta och bege mig till jobbet, kommer köra hela natten så se upp i G-bo, Bjurs och Sågmyra om ni vill leva i morgon också;P

Kommentarer
Postat av: Karin

Kämpa på vännen! Snart far du till Indien:D

2008-08-04 @ 20:21:34
URL: http://superbrajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0