Karin är bra!

Hej gott folk, jag har haft en trevlig pratstund med Karin för ett lite tag sedan. Blev lite pepp på att göra något åt mitt rum. Det har en förmåga att bli sjukt rörigt i mitt rum och nu när det är saker som ska med till Indien överallt blir det inte bättre. Jag kom så långt som att städa två lådor i byrån (utav 4) och en lite del av de tre gaderoberna. Sen tyckte inte jag att det var roligt längre. Jag är en så pass bortskämd unge så jag gör bara det jag tycker är kul och så funkar ju inte livet. Så någon gång i livet ska jag börja göra saker för att jag måste och inte för att det är roligt för livet är inte roligt.

Ska försöka ta tag i livet och göra lite nytta ikväll!

   
Två födelsedagsbarn och Linnet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0