Leva på blogga?

Hur sjutton kan man leva på att blogga? Jag har inte ens fantasi nog till att skriva några få inlägg om dagen.

Jag hade lite svårigheter att somna igår, det där med att slappna av är inte min grej. Plus att det var en full, snygg kille som höll på och skicade massa sms till mig. Igen aning om vad han ville mig, jätte jobbigt iaf haha. Nej jag var så glad över att han lever än så länge. Låg och tänkte på allt som jag skulle göra, måste göra och inte måste göra. Helt o onödan eftersom man inte kommer fram till något mitt i natten. Men mitt i natten har jag en förmåga att vara pepp på att göra saker men när jag vaknar verkar det inte alls lika skoj längre. Konstigt.

Kanske ska leka med Anders idag, vi får se hur det blir med den saken, de lär ju visa sig så småning om. Har iaf ätit frukost och sett lite fotboll, sverige gjorde förresten 1-0 nyss. Skojigt för dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0