Te till mig!

Nu sitter jag här igen med ännu en kopp te, jag orkar inte göra i ordning kaffe känns så onödigt att göra bara åt mig. Men te funkar väl lika bra det? Har iaf hängt upp tvätten nu, nej nu måste jag erkänna något riktigt pinsamt. Det här är nog första gången jag sätter igång tvättmaskinen själv. Och om jag ska fotsätta vara ärlig tog det allt för lång tid innan jag förstog hur ihela helvete jag skulle gå igång den och vilka knappar jag skulle trycka på. Och ja det är pinsamt och ja jag är en bortskämd snorunge men jag försöker bli lite bättre. Men man bli otroligt lat av att vara bortskämd, van vid att mamma göra allt och jag inte behöver göra något. Men hey bättre sent än aldrig eller hur?

Kommentarer
Postat av: alexandra

hoppas du får en toppen dag :D

2008-08-05 @ 07:41:33
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0