Trevlig dag!

Nu är jag hemma igen, eller har varit hemma en lite stund iaf. Lunchen med Björnar var trevligt, vi gick även på stan en lite stund. Sen skulle jag åka till Anders för att leka med honom ett tag men då var han på väg ner på stan och skulle fika med Elina. Jag fick helt enkelt gå tillbaka och ta en trevlig fika med dem. Efter fikan åkte vi hem till Anders och åt super goda pankakor. Han syster hade gjort smeten med linfrön och sånt i, super goda var de!

Nu ska jag bara fixa lite småsaker här hemma ikväll, mysa med mamma och pappa i soffan. Bara ta det allmänt lugnt.

Imorgon på dagen vet jag inte vad jag ska göra, var inställd på att jobba inatt men de har inte hört av sig. Kvällen blir det nog middag på harrys.


Turkiet 08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0