Volontärresor!

Är på lite bättre humör nu, har börjat städa mitt rum lite, FÖR mycket saker överallt. Men måste göra det jätte fint och få ordning på allt innan jag åker så jag har något fint och ordnat att komma hem till. Kom just på att klockan redan är halv 7, tänkte gå och lägga mig en stund till men tror inte jag kommer göra det. Har jätte mycket jag ska fixa idag, ringa några samtal, springa på stan, träffa Karin och springa på Kupolen. Och nu hinner jag ju fixa massa här hemma innan jag åker desutom. Blir att leva på kaffe och värktableter idag så kommer jag nog klara det.

Var inte alls det där jag tänkt skriva, det får ni på köpet. Jag tänke bara rekomendera alla att fundera på att åka som volontär. Och ni som funderat på de så tänkte jag lägga upp länken till de vi åker med!
http://www.volontarresor.se/?gclid=CJ_A1rKooZQCFRuD1QodhQNbtg

Här är den delen som jag har anmält mig till och kommer åka på!
http://www.volontarresor.se/india_barnhem.asp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0