Alla hjärtans dag!

Jag har skrivit religionen nu, iaf sammaställt all fakta jag har hittat. kommer behöva göra en hel del till sen också. Men jag och Lina ska träffas i morgon och gå igenom vad vi har kommit fram till. läsa igenom och hjälpas åt. Sen blir det power point och massa annat smått och gått.

Jag och Björnar ska se på bio i morgon, kanske äta lite mat innan, pizza vad annars?;P Kommer bli jätte mysigt, sen om jag inte har fattat det hela fel så ska han sova här!

Han ska jobba extra i helgen och på måndag, jag har träning måndag, onsdag och torsdag sen åker vi tidigt på fredag morgon. Kommer även ha en hel del att plugga, ska försöka göra klart svenskan i helgen, religionen och samhällskunskapen ska vara så gott som klar, kommer behöva en del jobb nästa vecka. Har en idrottsuppgift jag måste fixa nästa vecka och så en del psykologi att jobba med, har prov efter lovet. Kan vara bra att plugga lite innan så jag iaf vet vad det handlar om!

Mamma blev iaf glad över blomman! Jätte glad faktist och hur underbart är inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0