Alla hjärtansdag present till mamma!

Jag var på stan och köpte en blomma åt mamma! tycker hon är värd det efter allt hon gör för alla andra. Blev ett hjärta med en röd kruka, lite fint. Hon kommer nog bli jätte glad och nöjd. Mamma och pappa ska ut och äta middag idag, de har varit tillsammans i 24 år. Så jag blir ensam hemma, äta middag för mig själv. Men det blir spagetti och bacon så jag klagar inte:D

När jag och Elin var in på blomsteraffären var det jätte många killar där. Hur söta som helst verkligen. Det är faktist inte så svårt, det är bara att ställa sig i kö, säga hej jag vill ha hjälp att köpa blommor till min tjej. Kanske några rosor eller nu vd man vill ha så fixar de det åt en. Jätte enkelt, och en stor applåd till alla killar som har köpt blommor eller ett smycke!

Kommentarer
Postat av: Paintedlove

Ha en bra alla hjärtansdag! :)

2008-02-14 @ 14:14:57
URL: http://paintedlove.blogg.se
Postat av: elin

Heja alla killar i blomsteraffären :)

2008-02-14 @ 14:24:20
Postat av: Karin

Är det här menat som en pik till mannen vid din sida:P haha

2008-02-14 @ 20:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0