Det går framåt.

Idag har jag iaf pluggat till skillnad ifrån igår. Men jag är inte nöjd ändå, skulle behövt plugga undan en hel del mer. Men jag får väl vara nöjd ändå, hinner inte göra mer idag. Får sätta igång i morgon igen. Talet måste vara klart i morgon och den andra svenska uppgiften ska vara så gott som klar. Ska läsa 10 sidor till i psykologi boken och läsa klart artikeln vi fick,  lite engelska borde jag också få klart och så börja lite med religionen.

Veckan kommer bestå av religion och samhållskunskap i massor. Öva in för talet och fixa till svenska uppgiften, göra en idrottsuppgift som jag hoppas att jag får i veckan ja det är väl det jag ska sysselsätta mig med i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0