För att inte tycka allt för synd om mig själv.

Det är ju faktist inte allt för synd om mig själv, jag har valt själv att åka till Thailand och jag är grymt glad att projektarbetet är avklarat. Och min älskling jobbar faktist, och det är inte en rolig dag. Han gick av klockan 10,00 igår och började klockan 06,00. Har 12 timmars pass idag så han jobbar hela dagen till 18,00 ikväll. Jag tycker sjukt mycket synd om dig sötis. Jag tror inte jag skulle palla att jobba på det viset. Men för att vara lite posetiv så har han bara tre nätter kvar efter dagens pass och sen är han ledig med mig i 7 dagar! Jag längtar tills dess! Då hinner vi umgås lite innan jag åker till Thailand för det är ju inte allt för lång kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0