Fredag = snart helg!

Jag är fruktansvärt tröt på att få lov att gå upp på morgonen. Allt känns bara så onödigt, gå till skolan och vi gör ju ingen nytta. Jag har hur mycket som helst som jag måste göra men mina krafter räker inte till. Det är så många måsten just nu så jag orkar bara inte.

Det blir att gå och lägga mig tidigt hela helgen för att iaf gå upp senast 10 för att plugga gärnet. Den här helgen måste jag verkligen göra det. Det får inte komma några undantag. Och jag måste se till att jag får sova ut, äta riktigt med mat och få bort alla måsten från huvudet så jag kan börja sova på nätterna.

Jag ska iaf till skolan snart, borde stå i duschen nu. Ska vara där till 10, jag och Elin ska göra vårt samhällskunskaps arbete om BRIS. Och dag måste vi komma långt, vi måste iaf ha bestämt vad som ska vara med, alltså ha samlat ihop fakta, komma på hur vi ska redovissa och börja göra i ordning det. Tider börjar rina ut nu, någon mer än jag som märker det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0