Frilufsdag.

Det är inte min grej, inte på vintern. Vi "fick" vara med på tvåornas frilufsdag bara för att eller för att det ska gå på vårt idrott och hälsa B betyg det har jag ingen aning om. Jag ska iaf till Slätta och fiska, förstår ni FISKA. Nej jag vill inte, fiska är inget för mig. Enda gångerna jag har fiskat var när jag var liten eller en gång när jag var med Johan ut, eller de aglande(eller vad fan det heter) och vet ni vad jag fick göra då? Bära bort den halvdöda fisken när det small. Karin tipsade iaf att jag skulle ha godis hallon på kroken. Men jag har inga men kanske kan stoppa på nå annat gott.

Nu ska jag värma mjölk och göra oboj, göra mackor och kläpå mig!

Kommentarer
Postat av: MN

12.45 börjar matchen på lördag :)

2008-02-05 @ 15:46:13
URL: http://majiaanyberg.blogg.se
Postat av: Malin

Tack:D

2008-02-05 @ 16:45:31
URL: http://mwikberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0